this and then ,

Imtithal dah mulee packed mcm sardinee , ade 2 org masok and dijangkekan ade lg sorg masok . Waaaa , ramai SANGATT ! its fully packed . Then ustzh kate mybe ade rombakan , I hate changess . Nak kene biasekn dgn budak budak klass , dgn guru andd ofcoursee dgn suasane ! adoyy , Its been 9 month i stayed in Imtithal , biarlahh sampai akhir sekolah aku ddok dgn kelas tuh . Wlopon ade je tk puas hati but still i think imtithal suits me best .

Bile ckp kelas tregt hw yg banyak amat dasyatt bak mmanjat gunung yg ntah bile nk smpai puncak die . Like syifa' said , 'homeworkk tk bleh , studyy boleh' . Hws are such pain in the neck , dah byk tmbh lg byk lao tk sentuh sehari .

Reminder fr myself ; JUMAAT depan dah kene hnta KKPA --'

Hemhem , drama YPJ bru je nk mule and yet we have abt less than one month before the performance . Script ? dah siapp . Characters ? still dunno yet . Costumes ? satu benang pon tk ade lagi . Props ? tadakk .

Readers , doakan ktrg fr the preparation , performance andd the after life world HAHA .

Huu , terase hati smpai bebankn diri sendiri ? rajin pujuk bestie sendiri , tp bile hati sendiri merajuk ? Akuu penattt =='

This is me , this is how i write , this is how i express myself , this is the only way that makes me better , you can't change me because i know myself better . I'm tired of all these . Pleaseee , understand me . Understand that in my life, this is how things goes . I'm begging you .

Aku penatt , aku pujuk diri aku dgn lagu lagu ST12 .


JOMM sambung KKPA ;')

Comments

Anonymous said…
You nicely summed up the issue. I would add that this doesn’t exactly concenplate often. xD Anyway, good post…
Anonymous said…
Good point, though sometimes it's hard to arrive to definite conclusions

Popular posts from this blog

New ,

Malu ?