ish .

ahaha bru brape hari nk update balik . Mmg nafsu bloggin neh kuatt HAHA . So , bace je lahh tau :) Okay smlm saje bosan bosan , aku pon bukak Fs . Woahhh lame gila la kann tak bukak jadi aku bukak laa . Lepas bukak tuh , Huuh aku pon bermonolog " Hehh taleh jadi ni , nasib baik aku bukak. " Nak tau knape ? ---

-- Copp iklan japp . Asal care aku post mcm laen ? nvmd , HAHA

Korg nak tauu soalan pe kuaa ? Ishh geramnyaa saye . Mcm nk piat piat je tlinge sape yg tanye tuh . Mmg mnguji kesabaran aku , Teehee emo . Okayy ni die ,

'' Assalamualaikum. Anda memang sangat obses gengan gonjeng kan? ''

Ha-Ha dah la 'dengan' pon salah eja . Apedaaa , nmpknye org jenis mcm nih hidup lagi . Aku tatau lahh die niat baik ke jahat ke , yg penting knape ksik soalan jenis cmnih Ishhh tempah kubur la kau . Tengooook dah emo HAHA jd aku pun jawab ,

" saye tk obses ngn gonjeng . tp saye syg org org dlm gonjeng tuh .
takde istilah obses ye . "


Apelaaa budak zaman sekarangg neh , yg kecik nk besar besarkn pulak . Tk slah an tnye bnde laen ? haaa , cube la tnye cmne exam ke ? cuti pegi mane ke ? HAHA . Okayy die dahh bebel . Nak je aku balas pnjg pnjg bia die fhm tp tulakan sabarr sabarr sabaaaaaar ! Haha sbnrnye aku okayy je mcm emo emo siket je laa , tp bile pizah bace --- segala jenis keluaa HAHA pizahh mmg mcm ni Teehee xD

Sbnrnye ni yg aku nk jawab ---

" Waalaikumussalam pensoal , saye tk obses ngn gonjeng . tp saye syg org org dlm gonjeng tuh . takde istilah obses ye . Obses tu mcm aku kwn dgn derangg sbbkn bnde lain . Get it ? aku bukan jenis mcm tuh . Aku kawaaan ikhlasss seeikhlass hati . Mmg ikhlas tk boleh diungkapkn oleh mulut tapii , mmg aku ikhlas kwn ngn derangg lahh HAHA . Jadi , aku tanak la org persoalkn keintiman ktrg , Jgn la uji thp kebersatuan kami . Sbb mmg tak ternilai . Yesss , i know yg some dayy ktrg akn split up into our own lives , tp skrg neh tk slh en ktrg share our precious time together ? You know what , dgn kesedaran bahawe ktrg akn split up laa buatkn ktrg jadi lebih rapatt . Auww auww Hihi , bukan split up jenis gaduh punye tp split up yg jenis Ajal Maut ditangan Tuhann . Jadi doakan kami tdak terputus tali silaturrahim nih . Okay ? thanks fr asking "

Haa , amek kau die dahh bebel pnjg --'


Ehh lupe pulak , kalau si pentulis soalan tuh bace neh , satu je aku nk pesann ' laenn kali tinggalkan name dan alamat tauuu , biaa saye jelaskn satu persatu AHA ' . Aku tak kesah sbnrnye nk jwb jwb soalan sume tuh , mmg fungsi Fs itu sendiri . Tp soalan tu biala logik siket . Andd tolong soalan tuh jgn buat org rimass . Makk tk suke ! ehee ,

Lepass gian menulis sehh , ahaha . Ohh ye , harini paper English 1 English 2 Aqidahhhhh ! Mak tk habes studyy lagi ehee X) Doakann kamiii tau .



Comments

alololo. sweetnye die~~
haha. manjhee laa amaq kte nih!~
Asma' Nadzirah. said…
ehek ehek , amaq korg jugak ! ahaha bpk geli auw auw ~ :)
Nuha Aliah said…
AWAK OBSES DENGAN KAWAN AWAK SENDIRI ?! BAPAK SERAM AWAK NI ?! EUWWW ! HAHA aku rasa dialah yang obses dengan kau amaq. haha. manje tau pentanya tu.
Asma' Nadzirah. said…
Bhahaha ishh tk hingin saye nk obses ngn koranggg . tak ke mcm geli ! ahahhahahah . Baek obses ngn --- ngn sape sape je lahh .

Nuha, tu lagi geli --'
Unknown said…
HAHAHA LOIKEEEEE ;D
aku teringinnn sangat nak jumpe org BETUAHH yg tanye nehh , nak hadiahkan BB seketul .
Asma' Nadzirah. said…
wiweeeeet , aku la org tuh . HAHAHAHA bak sini bb ahaha
Unknown said…
ehehhh , ak bace bende tuh ,mane ad pape keluaa . kau nehh ,
Asma' Nadzirah. said…
elelelelelelelele , tayah kalis peluru dah pizahhhh !

Popular posts from this blog

New ,

Malu ?