Cuti ke nih ?

Hua cuti yg mcm tak cuti , baru seminggu je aku dah rase sgt bosan sbb tak thu nk buat ape dahh . Hukhuk cuti yg dulu aku rasekn akn jadi best , tp --- Ahhh , takpe aku sabar je , bru seminggu , ade byk minggu lagi sebelum sekolah , Duhh byk minggu ? I want to go somewherelahh ==' Aku nk bejalan Shopping ke , sightseeing ke , melancong ke , Ishh jum lahh jum laa .

Dahh tkyah nk berangan , selagi Ammar tk habis SPM keje aku ddok diam diam je . Sabar je lahh kan . Hmm ye, i'll try to follow your orders , walaupun
INI CUTI
tp tkpe aku akn buat sebaiknye i'll try to do as you told me to .

* takpe nnt i'll make sure kte kuaa same same . This time tujuh tujuh haha takde org baru taww . Have funn disamping org tersyg HAHA aku akn tuntut ole ole dr korangg , one each HAHA


Comments

Popular posts from this blog

New ,

Malu ?