separuh mati HAHA

Yeayy , alhamdulillah aku dh selamat smpai kt Jb , lame betul aku kt kmpungg , rinduu rumahh ! Hee . I think that was the shortest journeyy ! sbb 8 jamm je dlm kete . Sblom neh slalu smpai dlm kol 11 gtuhh , tp neh smpai awaaaal, Thanks to Abah sbb drive non stop dari Kemaman lg . *Clapclapclap .

Okay skrg , Sile layankn saje sbb aku nk sedapkn hati ;

Huaa , egtkn balek jb , hati mken sejukk je enn sbb dekat ngn org org tersayang tp HUAA panasss jhe en , Baek ddok kmpung ngn Tok Wan yg sentiase melayann karenah cucu die . Aku nk ddok kt tmpt yg takde everything esp phone and internet . Why ? sbb aku dh kecewa THOUSANDS of timeessss , tnk kecewa laaaagi dan laggi .

Heyy , aku maseh sedar yg blog neh public so, drama aku neh kne kurangkn cket . BIG BIG THANKSS to NURHAFIDZAHH sbb tiap hari dielah teman gayotkuhh , HAHA tk kire tmpt kn ? aduii , mmg merane simpan sorg sorg ek ? So clapclap laaagi .

Sile terase , Aku taknak kau , kau taknak aku . Jadi , bantulah aku lupekan kau . Boleh buat mcm tu ? Terima kasih .

Kimah + pkcik MFA ; Selamat hari MALAYSIAAA,
Salam Satu Malaysia dari sy HAHA ;
p



Comments

Unknown said…
ahahahaha malu la i you nihh ponn !haha .lepak lepak .jgn panas panas .SENYOMMMMMM !c'mon !hahaha .

yeah ,ak harap DIE terase .
Asma' Nadzirah. said…
haha tgh sneyumla nehhh , smbil gelak gile gile gile . haha boleh jd mental disorder , heihh lps neh krg da tk nmpk aku kt skola dah ahahaha

sape terase ? haha si tambi tuh .
Unknown said…
hahaha ajak hana skali la gelak , bru best siket .ahaha . lepas nih tinggal kasut je ikot ktorg g memane . gile seram .haha .

haha , tambi yg mane satu tuh ye ?
Asma' Nadzirah. said…
hana dh tido hahahaha. kalau aku gtau die fr sure die non stop gelak bsame kuhh ! haha kasut je ? baik name taggg hahahaha

tambi yg keling sblh pungut tuhhh ! haha keji .
Unknown said…
hahaha gelak gelak .pastu letak kat youtube .mesti t sume gelak jugak .haha ,ape seyh .baek anak tudung , hahaha .

ahaha tambi yg err yg mcm keling en .haha ,
Asma' Nadzirah. said…
hahahaha boleh pakai gak idea kau ek , heeee ank tudung ? baek getah rambutt HAHA

yelaa tambi cmpo keling cmpo siam . err ? haha

Popular posts from this blog

New ,

Malu ?