jamuann FKM ,

Malamm tadi i was supposed to go to tusyenn tp umi ckp ade dinner kt utm , then ape laggggi mestila aku nk join dinner tuh . Cannot miss tuh . Thenn umi hnta pegi saneh Huaaa ramai gile org . Egtkn dinner rupenye jamuan RAYAAAA FKM . Mmg melantak la aku kt sane . Mcm mcm ade ; Mee kari , Laksa , Satay , Kambingg bakar , BBQ , bnyk lagi lahhhh . Syawal maseh blom habes rupenyee HAHA , Huaa pstu kann, ttbe sorg pkcik nehh die jerit ' CEPAT BERATURR , DUET RAYEEEE ' aku punn juin jelahhh , tp tgktgk utk under12 HAHA loser, tp pegi jelahh cuz nk amikkn utk Aliya haha then smbil tunggu abah kemas kemas , KAMI pon lepak ofis Abah . Lewatt mlm gtuh , kami punn pulangg :)

Harini rest at home , cehh konon persediaan utk camping esok kannn , HAHA ponteng skali skale ape salahnye kannn ;p Huaaa aku baru je dpt brite yg fesi fesi utk mukh ktrg --' Pleasee lahhh , aku dah serik ngn derang . Jgn buat aku maken benci kt derang . Tolonggg la ! Aku tanak sejarah berulang kembali . Kenangan pahit yg tk mungkin aku dpt lupekannn . I HATE YOU !

alaaaa , mcm mane esok neh --'


Comments

Popular posts from this blog

New ,

Malu ?