Tagged :)

Hee dah berabad tk buat bnde tag neh klau tgk blog lg satu sure byk HAHA blog lame~ mcm tetttt , and yeahh , thanks sspe yg tag ! Okayy jom jawab , Here it is ;

Once you have been tagged , you are supposed to write a note with 25 random things , facts and habits or goal about you . At the end , choose 25 people to be tagged . You have to tag the person who tagged you . If i tag you , its because i want to know more about you :)

AHAHA tk tau nk mule dr mane --' okayy lets start ,

1 . My full name is Asma' Nadzirah bt Mohamed Ruslan . Orang sekeliling slalunye pggel Amaq ngn Asma' je . Ade bberape org je pggel aku Nadzirah Hee lawak . Orang kt rumah pggel Asma' pastuh Aliya sorg je pggel KaShemaaq :) Aah die mmg comeeel !

2 . Anak jati Johor , woot woot ! ahaha lahir dekat Kulai and now stay kt Tmn U , pegi liverpool 4 tahun dtg sini blek ddok kt rumah saame . Haa betape setianye saya kt rumah tuhh . Anyway rumah tu same umur dgn saye so , die dah menigkat remaja mcm saya --'


3 . Saya suka warna hijauu . Tak tau kenape , tp dr alam rahim ibu smpai la skrg saya suke warna hijau . warnanya sgt tenangg . Nak bukti die ? Adeeeeee , tgkla brg brg saya , kbykknnye warna hijau ^^


4 . Saya suka nangis , tk kesah ape puncanya tp saya suke nangis . Kalau kt asrama dulu , kerja saya menangisssss je . comel kn ? iee bpk geli HAHA tp saya akn sedaya upaya tk nangis depan kwn kwn saya . Bajett steady la kannn . Teehee :)


5 . Form 2 musuh utama + ketat saye , Maaf lahh budak budak . Saya mmg tak suke . kcuali adek saye HANA' ! saya tkde 'adek' yg form two selain die ! HAHA denga tu pizah kimah ,


6 . Saya suke tgk blog org terkemuke . pastuh kn , satu hari saya berharapp sgt dpt jdikan blog saya mcm derang HAHAharapannnnnn ! Doakan lahh ye , blog saya dpt jd famous mcm Yaya Aiman yg kematian boyfie tkpon mcm Ema yg kawin umur 16 tahun tkpon mcm Faiz Ibrahim yg suke buat lawak sendiri Heeee . tinggi betol cita cita ;D


7 . when i get stressed up . Dgn ape ape bnde yg boleh meng'gembeng'kn hati ni , aku akn makannn . Yeahhh makan ! chocs is the besttt ever lahh . Sume maenn sumbatt dlm mulut . Selalunye kalau stok habis ponn , saya akn cari roti dan sumbat sebanyak mungkinnn smpai nangis ! Gilaaa lepas tensyionnn , cube lah try HAHA


8 . Saya suke skolah .Kenape ? sbb skolah ade cikgu hensem HAHA ehh tak takk ! sbb kt sklah ade kawan kawan . Derangg slalu gembirekn hati eden . Sumpah Seghonok kt skolah .


9 . Saya suke keluaa bejalann ngn kwn kwn . tp lagi bestt kan kalau ade duitt bersamaa . Kalau time time tkde duit tuhh , sume akn ddok diam diam kt rumah masin masing HAHA So , kalau nk ajk bejalan make sure time tu saya ade duitt .


10 . i'm the eldest sister , yg skaligus mnjadi ketua kpd geng adik adik aku HAHA . Kt rumahh , ade parents and 4 adikk ! Cube bygkn betape kecohnye rumah , kalau derang tkde la kn , sunyi gileeee rumah ! Abg first saya kt gombakk and abg scond kt asrma . Bile derang tkde , saya rase sgt free AHAHA ampunnn !


11 . Aaaa ape lagi ek , Hmmm . okay lagi lagi aaaaa Jap tkde idea --'


12 . Pengetue saya Ustzh Kamaliah .


13 . Esok saya ade ptndingan . Ade drma YPJ . tp saya tk blakonn pon . saya jadi org props Wowww penatttt gila boleh tak ?! tkpelahh aslkn ktrg enjoy kn kn kn ? Hmm , lebih baik saya jd props sbb saya gementar depann audience HAHA


14 . Saya suke meluahkn perasaan melalui blog . Tapi bile ade org tuh kerap nganjing nganjing saye , saya pon mcm tak lalu nk luahkan kt blog . sikit sikit bole laa . Yg lainn , tulis kt diary je ! HAHA ghedik mcm permpuannn .


15 . Saya peliklaa . Novel LBS dh nak dekat habes, tp setitis air mata pon belum turun . Hmm sblum ni tak mcm ni . Ape dah jd ni ?


16 . Saya kerap merajuk . Lagi lagi dgn kawan kawan saya . Sikit sikit terase hati pstuh merajuk . Saya tk suke berperasaan mcm tuh sbb bnde tuh sgt merosakkn mood kwn kwn saya. Sorry guys . hati aku terlalu lembut auww auww ^^


17 . Saya tk suke dimarahi , di'wash'i , diperli , ditengking , ditembak mati bahkan saya tk suke digantung smpai mati . Okayy merepek . Back to the topic . Saya tk suke dimarahi sbb saya akn jadi terus senyap . tp kalau blkg org tuh saya akn buat mcm mcm . Bukan tnk terima tp saya akn jd mcm org tak keruan tp in the end saya muhasabah diri balik . Gila poyo tk agk ayatttt !


18 . Skrg saya tgh addicted to Fb and Blogg . Mmg susah nk hidup tnpe teknologi yg terkini ni . Saya akn stop bile Mak suruh tkpon time adek rampas laptop HAHA derang mmg dengki ngn aku . Aku tau lahh derang nk spend more time dgn aku an , tp tayah bbuat gitu HAHA poyo lagggi ;p


19 . Lidah ku kelu dan mindaku membeku *lagu top hits Gonjeng HAHA


20 . Aku tak suke cube bnde yg barururururu . especially foods ! Sbb nnt kalau tk sedap, nnt sakit perot berjam jam lamenye wuuuwuuu ;( * gaye pizah nangis tgh malam .


21 . Saya budak PA yg baek . Buktinye saya blom siap lagi KKPA HAHA Sorry ustzh :') Banyak lg perkara yg lebih penting . contohnyee keluaa berjalann tkpon karokk bahahaa


22 . Aaaa tkde ideaa , Hmm .


23 . Haaaa Gonjeng kawan karib saya . Name name derang ade kt tepi tuh , haaa yg begerak gerak tuh . Tu lahh derang heee Ade ke patut derang ckp name mcm name mknn ikan ! ade lg tnye , 'name jawa eh ?' OMG kn ? lagi lagi Hmm ade org tnye 'name indon pe?' Huaaa tidak tidakk ! HAHAHA . tp ikan tu tkleh belaa lahh . Ikan mane tah derang tu welkkk ;p


24 . Saya ade diary , tp kblkgn neh mcm terbengkalai skjp sbb saya sgt busy . Takpe , esok luse smbung HAHA . Ye , saya semakin malas tah tak tau kenape --'


25 . Saya suke menulis blogg , tp tk suke bile org komen mcm mcm . Blog ni sekadar luahan , bukan faktaa sgt sume bnde dlm neh . Tapi kalau nk nasihat , bole je ! Buat surat pstuh masukkan dlm mailbox MPP hahahaha


Ya Allah dah habis rupenye , byk lg ni nk share AHAHA . seronok laa sbb mcm kte baru tau diri kite yg sbnr . hahahaha aku suke la bebel ! ape sehh aku --' Okayy aku tag hmm readers yg sedang kebuntuan tak tau nk buat ape . Haaa buatlahh ^^


Cukupla tuhh aku bebel , nak cari makan pulak nehh . Lapo :D

Comments

Popular posts from this blog

New ,

Malu ?