Pening pening lalat , Mata lebam muka merah sane sini . Harap harap je la semua berjalan dgn lancar . Walaupun byk yg tjadi last minute , tp tkpe ADE HIKMAH . I dont know wht else to say , Kalau nk sejukkn hati , tu jela yg aku sebot . Mata dr td non-stop basah , I really hope that i'll be back safe . I'm gonna miss homeee ! I 'm gonna miss everythingg :'(

Incase i dont arrive at the bus station kann , Aku mintak halalkn mkn minum , Sangat sangat sorry for EVERYTHING . I dont know why but lately ayt neh asik terngiang ngiang dlm kepala je ,So whtever happens , Aku nk pesan supaye percayekn Qada' dan Qadar huhu , Takdir kite semua lahh kan .

I dont know why , tapi aku sangat takot nk pegi , Mungkin tanak BLACK memories come back KOT . Tapi jgn risau , aku tak smpai hati nk saketkn hati korang so aku pergi dgn rela hati Hihi , Papehal aku serahkn pade Yang Esa , Semoge Dia lindungi KAMI semua AMINNNN !

Cehh ayt mcm nk pergi jauh je kann HAHA okayy drop this emo situation , I really hope Budaks PMR 10 dpt achieve ape yg korang target . I want the best for all of youu , Good luck lagi sekali :') And wish me luck too , Doakan taww !

Aku pon akan rindu korang lahhh :'(


Comments

Nina said…
Good luck kak Amaq :)
semoga selamat pergi dan balik, insyaAllah.
Asma' Nadzirah. said…
Hehe Aminn , good luck Aman jugak :)

Popular posts from this blog

New ,

Malu ?