Tagged by Pizah :)

Total lagu dalam handphone saya ada ...
23 HAHA memory card cetek ==

Dan lagu paling saya suka repeat ...
Hijau Daun - Suaraku berharap :D *woooooooooot :*

5 lagu paling saya benci untuk dengar ...
Semua suke sbb yg terpilih je dpt msuk Phone ,

5 lagu paling saya suka untuk dengar ...
Bila cinta - Gio
The only exception - paramore
Rossa - Suarku berharap
Aizat- Sahabat *byk kenangan woahh
Baby - Justin Bieber *Kurang ajar pizah kutok die >.<

Video clip paling best pernah saya tengok ...
Aaaaaa ntah==

Jika saya ialah artis , saya mungkin ...
akan cuba sedaya upaya untuk layan kerenah para fans and cuba untuk menghiburkan mereka HAHA poyo gila tk agak !

Artis perempuan paling saya minati ...
Selena Gomez :")

Artis lelaki paling saya benci ...
Jehan Miskin , HAHA dulu aku suka gila die neh , Skrg meluat gila tgk haha Sorry !

Lirik lagu paling saya suka ...
Cry - Rihanna
Perfect Two - Auburn
Nick Jonas - Introducing me
*Dan lain lain

Album kesayangan saya ...
The black Parade *lame gila bhai , haha kenangan dgn Chelsea .

Saya mahu tag ...
Tgk kat tepi tuh ade FAVS LINKS , Semua tu dijemput utk buat ye :)

*Akhir kata, Thanks Pizah for tagging .

Comments

Popular posts from this blog

New ,

Malu ?