Okayy saat bergema nama JUARA SUKAN 2011 tu , aku dah mula rindu sukan . Kalau boleh biarlah sukan neh sepanjang tahun *bio takde SPM , Sbb mase neh aku rase semua tgh berusaha utk be the best among the 4 colours , dgn budak budak pon aku boleh kenal dgn derang , bukan senang tau Amaq Nadzirah nk get along dengan Junior haha , so korang kene bersyukur sbb aku layan haha !


Im gonna miss everything ,
Lepas ni dah takde sorak kuat kuat
Lepas ni dah takde budak dtg and tnye die msok acara ape
Lepas ni dah takde lari sane sini cari tndatgn cikgu
Lepas ni dah takde pegi kedai kain beli kain HIJAU
Lepas ni dah takde balik mlm yg gila penat tuh
Lepas ni dah takde balik petang yg PACK tuh
Lepas ni dah takde lari jaoh jaoh smpai muntah 100plus
Lepas ni dah takde sorak dgn whistle*HAKHAK
Lepas ni dah takde perbarisan SORAN SORAN
Lepas ni dah takde stress psl baju
Lepas ni dah takde LOMPAT JAOH YG BESTT TUH
Lepas ni dah takde Photoshoot sukan
Lepas ni dah takde CHICKEN CHOP RM5 haha
Lepas ni dah takde jahit tgn ^^ *goyang kaki sudaah
Lepas ni dah takde maen netball sesyokk harituh
Lepas ni dah takde tulis LATIHAN SUKAN dlm jadual HAHA
Lepas ni dah takde basikal antik yg pusing brape kali tah keliling padang
Lepas ni dah takde potong potong kain hahaha
Lepas ni dah takde everything psl sukan ecxept fr PJK ==


Lepas ni Lepas ni Lepas ni , well sukan is over now . Tahun depan InsyaAllah aku akn dtg dan sorak *guna whistle utk adik adik pulak . Just believe in yourself and ALL OUT :D





Thanks to Kapten Kaptenah HIJAU yg SGT HEBATTT ! and to all AJK's Thank You krn memberi komitmen yg sgt padu dan MAJU ! Teruskan usaha Tingkatkan prestasi Elakkan Kontroversi ! Semoga Allah memberkati kita semua dlm SUKAN SMIH 2011 :')

Umi said , Lepas ni CONCENTRATE ON SPM ! * BYE i'm dead T.T
P/s : AKU SAYANG BATCH13 AKU ♥




Comments

Popular posts from this blog

New ,

Malu ?