Salah ke cube utk berubah ? Hmm a question that i really want you to answer. Fyi, i'm trying to be a better person, bukan sbb nk maket or wtv, tp sbb dah fitrah manusia sukakan kebaikan. This is not drastic okay, i've planned a lot tp bile kekuatan diri tu tkde mmg aku tk mampu nk buat sorg2. Bukan bermaksud aku nk tinggalkan my past behind, tp nk jadikan pengajaran utk jadi lebih kuat :)

Anyway, tak suka ke tgk kwn korg jd baik ? Whats wrong with that ? Ade sakitkn hati korg ke or kau jeles ? Well mungkin tk jeles tapi sbb bnde lain kan ? Takpe, aku redha je korg nk ckp ape. Yg penting ape yg aku buat ni bukan salah and menuju kearah yg halal, aite ? One day you'll know how it feels ^^

Kawan, ade sbb kenape Allah satukan kite lepas pelbagai pergaduhan and rintangan berlaku. Mesti ade hikmah punyeeee XD Takpe kau nk ckp ape pasal aku, aku buat buat tak denga je :F Hihii LOL tapi yg penting aku takkan tinggalkan korang cuz yg paling penting skrg aku nk kite sama2 raih kejayaan dunia dan akhirat :D

Bilaa kita dekat dengan Allah dan Rasul, InsyaAllah segala rintangan dan cabaran hidup kite dapat lalui dengan sakinah :)

As long as aku ade sabar, AKU SABAR. but surely, it has limits too ;)

*Abg dah botak LOL




Comments

Popular posts from this blog

New ,

Malu ?