AKU TAK DAPAT MARA. Aku cuba redha. Aku cuba pasrah. Tp aku sedih sbb tak dpt nk penuhi apa yg ummi abah nak. Tu je. Rasa serba salah tu menimbun, rasa nak melutut mntk maaf. But then again, ummi once said "Ummi doakan asma dpt tmpt yg asma akn dpt tarbiyah. Jgn hanyut jee..." Hmm bila ingat ayat tu, aku mula ingatkn diri yg tmpt aku kt sini. Future aku menanti kt sini, Allah nk permudahkan aku.. Semua ni dh tertulis utk aku.
Semalam lepas berbuka same2 dgn semua roomates dgn solat jemaah sekali, aku terbangun. Tersedar yg kwn2 aku kt sini. Ni lah nikmat, dan ni lah ujian.

I like this "Allah tak bg ape yg kita nak, tp Dia bg apa yg kita perlu, Allah tahu ape yg terbaik."

So today, im starting a new day with new me. Ill try my best to be excellence in my studies as well as jati diri aku. InsyaAllah.
Till then, Assalamualaikum.
Published with Blogger-droid v2.0.6

Comments

Popular posts from this blog

New ,

Malu ?