Currently at ITD UIA, tempat paling best and paling lama aku duduk sini. Gonna miss it so much, well actually ill be missing everything abt UIA once i step out of this university. Yes, saya terima tawaran Mara tu utk ke IKIP. Semoga ia yg terbaik buat saya.

Dalam masa yg tinggal 2 harini, banyak bnda kena buat persediaan. Hati minda fizikal dan borangs ! Alhamdulillah, hati makin tenang dan kurang keraguan lepas call IKIP bhw aku terima tawaran tu. Alhamdulillah, Allah makbulkan doa aku agar ditenangkan hati dan hilangkan rasa ragu2 jika inilah yg terbaik. Syukur sangat. Walaupun hati masih sedih tapi hidup perlu diteruskn ! Takpe, iA boleh datang UIA lagi melawat diorang ni. Aku sayang sangat kawan kt sini. Classmates dah jd mcm adik beradik apetah lagi Roomates kn. Tp, demi masa depan aku utk menimba ilmu agama, aku terima segalanya.

Ummi abah pun takde masalah, mrk lebih kpd menyuruh aku berfikir pasal diri sendiri, tiada paksaan mahupun menolak tawaran tu. Aku bersyukur lagi sekali kerna dikurniakan parents yg cukup memahami ;)

Sebagai tanda kenang kenangan, ni sebahagian gmbar dgn roomates ;)

 Meet 'Ain Najihah :) Kelantanese dan sentiasa ceria ! Ayat baru yg belajar dari dia "Kesal doh aku" hihi

 Next, Yana Lee ! A cool guitarist and cover youtuber.. Sedap tau suara dia hehe

 Nabila ! my compartment mate,

 And this ! Nora, my closest friend ;)

 This is Yana A ! hehe

 Maher, my Jbmate ;)

 This is Syuhada, very the pandai okayyy, rajin gilos hehe :)

And next is my gila gila mate in class, Anis and Aliah ;)


And lastly, some of my classmates ;)

Love them so much and sooooo gonna miss them, All the best my friends !;)

Comments

Popular posts from this blog

New ,

Malu ?